Objednávka, doprava a platba

Objednávka

Objednávku našich rastlín je možné vytvoriť prostredníctvom e-shopu, na telefónnom čísle +421 949 316 294, prostredníctvom live chatu, prípadne e-mailom na eshop@ducplant.sk. V prípade vytvorenia objednávky e-mailom a telefonicky, je potrebné napísať názvy rastlín a ich počet, ktorý si prajete objednať, meno a priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a spôsob platby.

Časté otázky ohľadom objednávky

Ako je odoslaná faktúra k objednávke?

Faktúra je zákazníkovi odoslaná elektronicky, resp. e-mailom, a to po doručení objednávky.

Ako Vás môžem kontaktovať v prípade otázok ohľadom objednávky?

Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom telefónneho čísla +421 949 316 294, live chatu, prípadne e-mailom na eshop@ducplant.sk.

Odosielate skutočné fotky rastlín pred objednávkou?

Áno, v prípade požiadavky, vieme zhotoviť a odoslať skutočné fotky rastlín a iných produktov. Pre zhotovenie fotiek potrebujeme názvy rastlín, ktoré je potrebné vyfotografovať a e-mail, na ktorý fotky odošleme.

Je možné dodatočne pridať produkty do objednávky, a to po jej vytvorení?

Áno, avšak len v prípade platby dobierkou, resp. v prípade platby pri prevzatí od kuriéra. V prípade platby vopred to nie je možné.

Čo ak neviem vytvoriť objednávku cez e-shop?

V prípade, že neviete vytvoriť objednávku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom telefónneho čísla +421 949 316 294, live chatu, prípadne e-mailom na eshop@ducplant.sk. V prípade, že nedokážete vytvoriť objednávku z iného dôvodu, napríklad technickou chybou na e-shope, tak odporúčame skúsiť iné zariadenie, prípadne nás kontaktovať.

Dokedy môžem objednávku zrušiť?

Zruženie objednávky akceptujeme do momentu, kedy Vám bol odoslaný e-mail o vychystaní. Od momentu, kedy dostanete e-mail o zabalení, nie je možné objednávku zrušiť.

Ako som informovaný o stave objednávky?

Zákazník je informovaný o vychystaní, zabalení a odoslaní objednávky e-mailom. Stav objednávky je možné skontrolovať aj v zákazníckom účte, v prípade registrovaného zákazníka.

Doprava

Objednaný tovar, ak sa jedná o rastliny, ktoré máme na sklade, expedujeme do 2-3 pracovných dní. V tomto kontexte je pracovný deň, kedy odosielame, definovaný ako obdobie od pondelka do štvrtka. Z dôvodu zabezpečenia kvality a zdravia rastlín, objednávky nebudú expedované v piatok, aby sa predišlo zotrvaniu rastlín na sklade počas víkendu.

Ak si do jednej objednávky vložíte tovar z predobjednávky spolu s tovarom, ktorý je momentálne na sklade, celá objednávka bude odoslanápo naskladnení predobjednaného tovaru. Ak chcete mať skladový tovar doručený skôr, odporúčame vytvoriť samostatné objednávky pre tovar na sklade a predobjednávkový tovar. 

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť SDS (Smart Delivery Service SK, s.r.o.), prípadne DPD (Direct Parcel Distribution SK s.r.o.). Prepravca Vám v drvivej väčšine prípadov tovar doručí do 48 hodín v rámci Slovenskej republiky (od dňa expedovania tovaru). Rýchle doručenie rastlín výrazne znižuje riziko ich poškodenia pri preprave.

Nové objednávky nemožno kombinovať s už existujúcimi objednávkami, ktoré už boli zaplatené a ku ktorým bol vystavený daňový doklad.

Časté otázky ohľadom dopravy

Čo ak je balík pri prevzatí objednávky od kuriéra viditeľne poškodený?

V prípade viditeľnej deformácie, resp. poškodenia krabice odporúčame zákazníkom objednávku prevzať. Rastliny sú vo väčšine prípadov v poriadku. V prípade, že po prevzatí zistíte, že došlo k poškodeniu rastlín, tak je potrebné nás kontaktovať na e-mail reklamacie@ducplant.sk, v ktorom popíšte problém a do prílohe vložte fotky.

Čo ak chcem zmeniť doručovaciu adresu?

Zmenu adresy doručenia je možné vykonať nami po vytvorení objednávky, a to pred zabalením objednávky. Je to možné do momentu, kým Vám príde e-mail o zabalení objednávky. Akonáhle Vám príde e-mail ohľadom zabalenia, už to nie je možné.

DPD (Direct Parcel Distribution SK s.r.o.) ponúka možnosť zmeny doručovacej adresy aj po zabalení, avšak je to potrebné komunikovať so spoločnosťou DPD. SDS (Smart Delivery Service SK, s.r.o.) takúto možnosť neponúka.

V prípade, že potrebujete zmeniť adresu doručenia, prosíme, aby ste tak neodkladne urobili čo najskôr a kontaktovali nás prostredníctvom telefónneho čísla +421 949 316 294, live chatu, prípadne e-mailom na eshop@ducplant.sk.


Môžem si vybrať konkrétnu prepravnú spoločnosť?

Zákazník si nemôže vybrať konkrétnu prepravnú spoločnosť. Voľbu vykonávame my, a to v závislosti na spôsobe zabalenia objednávky. V prípade zabalenia do krabice zvolíme DPD (Direct Parcel Distribution SK s.r.o.), avšak v prípade neštandardného zabalenia zvolíme SDS (Smart Delivery Service SK, s.r.o.).

Je možné si vybrať presný čas a dátum doručenia?

Nie, nie je možné vybrať presný čas a dátum doručenia. Nedokážeme garantovať doručenie v konkrétny čas ani deň. Dokážeme zvýšiť pravdepodobnosť doručenia v konkrétne dni, avšak nikdy to nie je garantované. Príklad: V prípade, že zákazník má požiadavku doručiť tovar vo štvrtok, prípadne v piatok, tak odošleme objednávku v stredu. Kuriér v drvivej väčšine prípadov doručuje do 48 hodín od dňa odoslania. Očakávame tak doručovanie vo štvrtok alebo v piatok. V ojedinelých prípadoch sa avšak môže stať že tovar doručí až v pondelok.

Je možné odložiť odoslanie a doručenie vytvorenej objednávky na konkrétny dátum v budúcnosti?

Ak si želáte, aby sme tovar odoslali neskôr, uveďte prosím požadovaný dátum odoslania do poznámky pri vytvorení objednávky. Maximálna lehota na odoslanie je 30 dní od vytvorenia objednávky.

Platba

Základná cena za dopravu rastlín kuriérom je 5,50 €. V prípade, že sa jedná o atypické produkty (ťažké stromy, substráty, dekoračné kôry, atď.), tak je doprava spoplatňovaná v závislosti od hmotnosti všetkých položiek v objednávke. Táto doprava začína na 9,90 €.  Presná cena dopravy je vždy zobrazená v košíku, a to po vložení všetkých produktov do košíku.        

Platba za objednávku prebieha v závislosti na voľbe zákazníka. Možnosťou je dobierka (platba kuriérovi kartou alebo v hotovosti pri prevzatí zásielky) - spoplatnené čiastkou 1,50 , bankový prevod - zdarma, platba kartou  - zdarma, prípadne darčekový poukaz alebo zľavový kód na nákup rastlín, ktorý je potrebné vložiť v košíku.

Časté otázky ohľadom platby

Môžem zmeniť spôsob platby po vytvorení objednávky?

Áno, je potrebné nás kontaktovať na e-mail eshop@ducplant.sk, telefónne číslo +421 949 316 294, prípadne prostredníctvom live chatu.

Môžem platiť kartou pri platbe dobierkou?

Prosíme, aby si zákazníci vždy pripravili hotovosť, nakoľko nie každý kuriér umožňuje platbu kartou. Prepravná spoločnosť DPD (Direct Parcel Distribution SK s.r.o.) umožňuje platbu kartou aj platbu hotovosťou. Prepravná spoločnosť SDS (Smart Delivery Service SK, s.r.o. umožňuje len platbu hotovosťou.

Aké platobné karty je možné využiť?

Platba je možná platobnou alebo kreditnou kartou VISA, MASTERCARD, MAESTRO.

Je bezpečné platiť kartou?

Áno, pre platby využívame platobnú bránu GoPay, ktorá je bezpečná. GoPay kladie dôraz na najvyššie bezpečnostné štandardy, pričom všetky prenášané a ukladané informácie sú vždy šifrované.

Čo robiť v prípade, že mi neprejde platba kartou, alebo online bankovým prevodom?

V prípade, že Vám neprejde platba, prosíme, aby ste nás bezodkladne kontaktovali na e-mail eshop@ducplant.sk, telefónne číslo +421 949 316 294, prípadne prostredníctvom live chatu. Potrebujeme informáciu, či si prajete zmeniť spôsob platby alebo zrušiť objednávku. V prípade, že nás nekontaktujete vy, tak kontaktujeme my Vás.

Ako dlho je moja objednávka platná v prípade, že mi neprešla platba?

V prípade, že Vám neprejde platba, začne bežať lehota 7 dní, na odpoveď ohľadom platby, prípadne zrušenia objednávky. Ak po 7 pracovných dňoch nepríde odpoveď, tak je objednávka stornovaná.